Nie możesz być na weselu swojej dobrej znajomej? A może Twoja babcia zza Oceanu obchodzi 80-te urodziny? Rozwiązaniem na ten problem jest kwiaciarnia internetowa oferująca wysyłkę kwiatów pod wskazany adres z dowolnego miejsca na świecie. Ten praktyczny i wygodny sposób jest polecany dla wszystkich tych, którzy chcą podarować drugiej osobie coś wyjątkowego będąc w innym miejscu. Kwiaty, jak wiadomo są od lat najprostszym z istniejących podarunków, ale jakże uniwersalnym i przemiłym w swoim geście.
Gdzie najlepiej zamawiać kwiaty?
Aktualnie wybór internetowych kwiaciarni w dużych miastach nie stanowi problemu. Wystarczy wpisać frazę w wyszukiwarce albo zajrzeć do aktualnej panoramy firm i wybrać zgodną z naszymi, osobistymi preferencjami. Kwiaty najlepiej zamawiać w dobrych, renomowanych kwiaciarniach internetowych oferujących szeroki wybór bukietów z możliwością wyboru od pojedynczych kwiatów po bujną kompozycję w różnych cenach. Ceny bukietów za granicę będą znacznie wyższe od usługi lokalnej, dlatego warto sprawdzić opcje zamówień w kilku kwiaciarniach internetowych i porównać je między sobą.
Co oferują kwiaciarnie internetowe?
Głównym zadaniem jakim zajmuje się kwiaciarnia internetowa jest dostarczenie kwiatów w wybranym terminie w dowolnym miejscu na ziemi za sprawą uśmiechniętego posłańca. Dodatkowo możemy do bukietu dołączyć bilecik wypisany pismem kaligraficznym podkreślającym wyjątkowość tego prezentu. Ponadto rozwiązaniem dla zielonego bukietu mogą być np. słodkie czekoladki czy mały upominek wybrany wcześniej przez nadawcę.
Jak kupować w kwiaciarni internetowej?
Po zarejestrowaniu się w sklepie, aktywowaniu konta i wyborze konkretnego bukietu możemy dokonać płatności. Możemy to zrobić w formie płatności Paypal, PayU, kartą debetową, kredytową czy zwykłym przelewem elektronicznym na konto kwiaciarni internetowej. Wszystko zależy od udogodnień kwiaciarni, w której zamawiamy bukiet. Do kosztu samego bukietu dołączona jest również opłata za dostawę – zależnie od miejsca doręczenia i pokonanych kilometrów przez posłańca kwiaciarni internetowej.
Jak reklamować zakup z kwiaciarni internetowej?
Każda z kwiaciarń internetowych posiada indywidualny, obowiązujący regulamin, który przewiduje sytuacje, gdy klient nie jest zadowolony z doręczonych kwiatów. Najczęściej reklamacje dotyczącą świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem, które należy zgłaszać w wybranej przez siebie kwiaciarni internetowej w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji przez kwiaciarnię jest często dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą już rozpatrywane.
Korzystanie z kwiaciarni internetowej to przede wszystkim wygoda, praktyczność i różnorodność ofert. Jeśli nie możesz być w ważnym momencie bliskiej osoby, wyślij jej kwiaty za pośrednictwem profesjonalnej kwiaciarni internetowej, która dołoży wszelkich starań by ten podarunek był wyjątkowy.