Arcteryx projektuje, produkuje i dystrybuuje techniczną, wysokowydajną odzież wierzchnią, warstwy zewnętrzne, warstwy bazowe i sprzęt do wielu całorocznych aktywności na świeżym powietrzu.
Oferta i obraz firmy Arcteryx
Logo Arcteryx jest symbolem jakości. Podobnie jak Archaeopteryx Lithographica, pierwszy gad, który rozwinął pióra do lotu, uwalniając się od ograniczeń horyzontalnego świata, firma wzniosła się ponad konkurencję w pogoni za innowacyjnymi, wysokiej jakości rozwiązaniami w zakresie odzieży wierzchniej.
Przedsiębiorstwo produkuje produkty dla czterech głównych kategorii:
1. Climbing – Sprzęt do wspinaczki skałkowej i alpejskiej (uprzęże, kaski i liny).
2. Narciarstwo – odzież i sprzęt narciarski (kurtki, spodnie i rękawice narciarskie).
3. Turystyka piesza – odzież i sprzęt do uprawiania turystyki pieszej (plecaki, kurtki przeciwdeszczowe i spodnie).
4. Inne rodzaje aktywności – odzież i akcesoria do innych rodzajów aktywności na świeżym powietrzu (stroje kąpielowe, baselayers itp.).
Arc’teryx (LINK) projektuje i produkuje techniczną, wysokowydajną odzież wierzchnią, odzież i sprzęt. Produkty firmy skierowane są do entuzjastów wspinaczki, narciarstwa i wędrówek z plecakiem. Główna siedziba firmy znajduje się w North Vancouver w Kolumbii Brytyjskiej. Firma prowadzi własne punkty sprzedaży detalicznej w Kanadzie i Europie, a także sprzedaje swoje produkty za pośrednictwem innych sprzedawców detalicznych w ponad 50 krajach.
Arcteryx, a inne firmy na rynku
Firma jest podobna do innych firm produkujących wysokiej klasy sprzęt techniczny, takich jak Patagonia, z którą prowadzi przyjazną rywalizację. Zyskała reputację firmy produkującej jedne z najlepszych jakościowo produktów outdoorowych dostępnych obecnie na rynku.
Ich misją jest tworzenie funkcjonalnych produktów, które inspirują i umożliwiają ludziom wychodzenie z domu i odkrywanie świata. Niezależnie od tego, czy Twoje przygody prowadzą Cię w góry, czy do miasta, sprzęt Arc’teryx jest tworzony z głębokim zrozumieniem i miłością do natury i społeczności.