Ścianki reklamowe to prosty i skuteczny sposób na zareklamowanie firmy czy produktu. Można ustawić je w każdej przestrzeni, biurze, na targach, w sali konferencyjnej czy jako tło do wywiadu lub prezentacji. Tego rodzaju nośniki reklamowe mogą być stosowane wewnątrz obiektów, ale i na wolnym powietrzu.
Ścianki reklamowe, trwałe i łatwe w montażu
Jedną z największych zalet ścianek reklamowych https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/scianki-reklamowe jest łatwość montażu i trwałość materiałów, z jakich je się produkuje. Ścianka, wykonana z aluminiowego stelaża i tkaniny, po złożeniu mieści się do każdego pojazdu, a na miejscu może ją często złożyć nawet jedna osoba.
Niektóre modele ścianek reklamowych posiadają dodatkowy system oświetlenia, dzięki czemu treść wprowadzona na powierzchnię ścianki widoczna jest nawet w ciemnościach. Oświetlenie powoduje również koncentrację uwagi na produkcie i widniejących na nim grafikach.
Rodzaje ścianek reklamowych
Rynek produktów reklamowych oferuje aktualnie kilka rodzajów ścianek. Wśród nich z pewnością znajdzie się taka, które będzie odpowiadać nawet najbardziej wymagającemu odbiorcy. Najpopularniejsze rodzaje ścianek to:
- ścianki tekstylne, proste w montażu i transporcie, do częstego używania, mogą mieć kształt prosty, falowany, narożny lub prostokątny, nadruk jedno lub dwustronny
- ścianki pop up, przeznaczone do ekspozycji podczas targów, konferencji, ważnych eventów, są w stanie zastąpić zabudowę targową
- ścianki hop up, tkanina z grafiką mocowana jest do stelaża aluminiowego za pomocą rzepów, dzięki temu łatwo wymieniać przekaz reklamowy czy wyprać zabrudzony materiał
- ścianki modułowe, przygotowane do łączenia wielu elementów, dają możliwość łączenia ich pod różnym kątem
Ścianki reklamowe to ważne, funkcjonalne i estetyczne narzędzie stosowane w promocji. Oferują szybki przekaz w każdych warunkach i okolicznościach promocyjnych.